Experienta Herbalife

Mai cu ceva timp in urma, sa fie vreo doua saptamani am fost sunata  de o doamna , si m-a invitat la recomandarea unei prietene  la o prezentare de produse cosmetice,cu un tratament cosmetic gratuit inclus.Atunci cand m-a sunat eram in timpul serviciului si nu puteam vorbi la telefon, asa ca am rugat-o sa revina cu un telefon,intre timp,am vorbit cu prietena respectiva si m-am interesat despre ce era vorba.Mi-a spus ca prezentarea este pentru o gama de produse,destinate ingrijirii tenului super tare,iar tratamentul nu este ca si cel din saloanele de infrumusetare,dar ca ma voi simtii foarte bine . ATUNCI MI-AM SPUS CA ASTA E DE MINE,dorindu-mi de foarte mult timp sa incerc un tratament cosmetic,numai ca socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ.Atunci cand am fost suna-ta nu am ezitat sa raspund invitatiei,si am programat o intalnire.Nu prea mi-a placut din start ca trebuia sa stau vreo trei ore si de unde mai pui ca era si duminica,care pentru mine era singura mea zi libera in care nu aveam nici o treaba.La aceasi prezentare dar cu o saptamana in urma  a fost si nasa mea,si a fost foarte incantata,a zis ca s-a relaxat ,pentru ea a fost la fix aceasta iesire. In sfarsit am iesit din casa pe o vreme rece si m-am dus la intalnire, acolo mai erau inca vreo 16 de persoane venite ca si mine pentru prezentare ,ne-au servit cu un ceai cald si au inceput prezentarea VIETII HERBALIFE .

La inceput s-au prezentat cei care erau in aceasta afacere si care era motivul pentru care foloseau produsele,majoritatea aveau sau au avut probleme cu sanatatea  si greutatea,iar acuma erau mai supli,sau in devenire,aratau bine pentru niste oameni cu un stil de viata coordonat . Am sa va arat in continuare cum a decurs tratamentul meu si al altora de langa mine si sa observati diferentele, cat despre compozitia produselor nu s-a vorbit nimic, au scos in evidenta doar cat de bine sau simtit dupa ce au inceput sa  foloseasca   gama Herbalife.

masca de curatat pe jumatate de fata (de proba )

diferanta pe jumatate de fata

Dupa masca de curatare mi-a aplicat o masca hidratanta,care a fost absorbita de piele aproape toata,apoi a folosit un tonic si crema de zi hidratanta,in jurul ochilor un gel special,si la final un spray care continea vitamina C.Astea au fost toate etapele tratamentului. Ne-au servit si cu un shake facut din niste prafuri  amestecate cu lapte sau suc ,depindea de dorinta fiecaruia cum il dorea,shake-ul ar fi trebuit sa tina de foame vreo 4-5 ore ,servit in loc de mic dejun si s-a ajute la slabit.

Finalul

La final am plecat fara sa comand nimic,si mi-am dat seama ca nu conteaza ce produse folosesti, atata timp cat le foloseti regulat,degeaba as da 200 de lei pe un set format din trei produse ( demachiat, lotiune tonica si crema de zi hidratanta),daca nu le-as folosi non-stop. ASA CA VEDETI PE CE DATI BANII !

Participante la final de tratament

6 comentarii (+add yours?)

  1. silviunebunu
    Mar 04, 2011 @ 00:47:46

    Asa sunte-ti voi femeile,crede-ti tot ce zboara.🙂

    Răspunde

  2. wtfro
    Mar 07, 2011 @ 13:06:34

    Participantele arătau mai bine înainte sau după tratament?😉

    Răspunde

  3. silviunebunu
    Mar 11, 2011 @ 19:29:37

    Imi dai tu dreptate,ma mir.Multumesc.

    Răspunde

  4. tatiana
    Iul 31, 2014 @ 19:19:00

    trebuie sa incerci apoi sa faci comentarii…

    Răspunde

Lasă un răspuns

