Magazin de Bijuterii Handemade

Acest blog este o incercare timida ( de inceput) unde doresc sa imi expun ideile si pasiunile mele prin bijuteriile create,inspirate si lucrate de mine. Ideea mi-a venit din dorinta de a lasa ceva in urma mea peste ani si pentru ca imi place sa tricotez, crosetez, sa cos, intr-un cuvant sa creez lucru facut de mana ,pe romaneste spus ,sau in engleza handmade. Asa a luat nastere in mintea  mea ideea de a lucra bijuterii si chiar sa imi placa la nebunie sa fac acest lucru. Speranta mea este sa placa si altora si sa ii inspire in viata lor de zi cu zi.

 

confectionata din margele rotunde din sticla, acril biconic si accesorii metalice

Bratara de Primavara " Rozalila

"Cercei de Primavara "Rozalila

Colier din setul de Primavara "Rozalila

Acest set este vandut dar poate fi reprodus intr-o oarecare masura

Am inceput sa lucrez  cercei si bratari confectionate din margelute si accesorii metalice comandate online si mi-am dorit tot mai mult sa fac unicaturi, eu ma plictisesc repede din dorinta de a face  cat mai multe modele , pentru a surprinde mereu pe toata lumea placut, de aceea acum incerc sa ceez cu Fimo si tehnica Coiling Gizmo  bijuterii unicat , de aceea sper ca o  sa fiti incantati de  cea ce o sa gasiti pe acest blog…..

Margele Fimo

1 comentariu (+add yours?)

  1. silviunebunu
    Feb 08, 2011 @ 23:48:14

    Un inceput frumos,imi place,bravo.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

